sâmbătă, 20 aprilie 2013

Daca tot e soare afara, sa vorbim si de eczema

Parca imi mai arde si de glume de la un timp. Asta se intampla cam de marti. Luni doamna doctor mi-a dat o doza de Sulfur 15ch (adica doua pastilute). Si deja marti am ramas muta de uimire cand m-am uitat la degetele mele. Era o imbunatatire considerabila. De atunci continui cu o doza pe zi. Doamna doctor mi-a spus sa iau acea doza pe zi doar cand vad ca imi mai apar bubite si cand constat ca ma mananca. De vreo doua zile nu mi-au mai aparut si nici nu ma mai mananca dar eu tot am luat. Plus ca pielea parca renaste la viata. Exact ca si natura. A venit primavara si pentru ea. Yupiii!!!! 
Sincer acum, chiar nu imi vine sa cred. Adica ma surprinde homeopatia asta. Nu i-am acordat vreun interes special inainte, ba chiar mi se parea o mare prostie dar probabil un om trebuie sa ajunga destul de disperat ca sa incerce si alte metode decat medicina clasica. Din disperare am incercat. Si din prea mult citit pe Internet. Oricum daca in continuare se va imbunatati atat de bine cum a facut-o pana acum si daca scap o data pentru totdeauna de pacostea asta de eczema, ma dau pe homeopatie. Oricum m-a convins deja. Mai ales ca doamna doctor la care ma duc eu si-a dat mult mai mult interes decat orice doctor pe care l-am cunoscut pana in prezent si pentru ca mi se pare ok ideea homeopatiei de a trata pacientul si nu boala. 
Vreau sa fac totusi o mentiune. Daca Sulfur-ul a functionat pentru mine, nu inseamna ca functioneaza pentru toata lumea. Cel mai bine este sa va gasiti un medic homeopat care sa va indrume spre remediul potrivit personalitatii fiecaruia.

4 comentarii:

  1. Buna, si eu sufar de dishidroza ..am incercat cu elocom, dar imi usca pielea foarte tare..si se pare ca degeaba... Dvs. ati constatat ca nu va mai apar aceste bubite doar dupa ce ati luat Sulfur 15ch? Au trecut 5 zile de la postarea dvs., v-a mai aparut dishidorza? Pielea se reface?

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, mi-a fost si mie recomandat elocom-ul la un moment dat dar am renuntat deoarece chiar nu cred ca o crema e raspunsul la dishidroza. Apropo de Sulfur, eu il iau in continuare si pielea s-a refacut aproape total, in fiecare zi e mai bine. Dar imi mai apar bubite. In acelasi timp insa, nu mai sunt atat de distructive, adica apar, ma mananca, pun gheata pe ele (am scris cred ca la rece nu ma mai mananca bubitele)si trec de la sine. Altadata se strica pielea rau de tot. Astazi ma duc iar la doamna doctor homeopat sa vad ce mai spune. Plus ca sunt mult mai putine. In momentul in care am inceput eu sa scriu despre dishidroza, nu puteam sa imi indoi un deget (era foarte umflat), restul degetelor erau pline de bube. Acum foarte putin se mai vede ca sunt afectata de boala asta. Am incredere ca asta e raspunsul in cazul meu. Homeopatia.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa incerc si eu un consult homeopatic, sau naturist..la fel ca si dvs, cred ca o crema nu poate vindeca dishdroza...din moment ce apare peste tot pe mana, cred ca e ceva din organism..

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta multa va doresc! Trebuie sa ai rabdare pana se gaseste remediul homeopat potrivit pentru dvs. Nu stiu despre naturisti, pe aici prin Craiova nu cred ca sunt sau poate nu ii stiu eu. Insa sunt convinsa ca dermatologii nu pot rezolva problema asta. Am si incercat destule creme dar si am citit o groaza de povesti pe net ale unor oameni care nu s-au vindecat prin creme ci unii prin regim alimentar sau evitarea anumitor mancaruri sau prin cure de detoxifiere a organismului sau a ficatului sau prin homeopatie. Dar prin medicina clasica eu n-am auzit pe nimeni.
    Bafta multa inca o data!

    RăspundețiȘtergere